1 februari -11 Ännu ett kort från träffen.

Den här gången hittade jag ett "udda" mönsterpapper i mina gömmor. Det kommer från Prima marketing och heter "Mango Cherries", dubbelsidigt och riktigt lyckat för kuvertdesign.

 

På kortet fick baksidan av papperet bilda grund  och den blommiga utsidan av kuvertet går igen med en remsa, som också fått bestämma färgsättningen.
Stämpeln är från Panduro, finns i deras nya katalog.

Eftersom datorn inte vill samarbeta med mig ikväll blev det bara ett kort idag.
Bättre lycka en annan dag, kanske.....

Välkommen åter till min blogg.
Ska snart lära mig mer och lägga upp en kategori med "stickat och virkat"
och så lägga upp länkar till bloggar som inspirerar mig.

Om du, som tittar in här. har en egen blogg. kan jag ju hälsa på hos dig och länka till din blogg om du vill - och lämnar ett spår efter dig här!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så fint!

Kram

2011-02-02 @ 07:41:20
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Åsa/asamia

Det blir så fint med matchande kuvert. Jättefint kort, och fint färglagt.

Hoppas ni har det bra, hörs.

KRAM ♥

2011-02-02 @ 21:40:48
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0