27 februari -11 Bråttom, bråttom.....

Imorgon sticker jag och mina barnbarn till London, som jag skrev häromdagen. Kjell är hemma och passar huset och drar in pengar - en jättebra arbetsfördelning tycker jag  ;-)
Idag har jag fixat och packat och i sista minuten upptäckt att Mikaela har namnsdag imorgon eftersom hon heter Maria, precis som Åsa. Visste ju det, men det kom bort i allt fixande!
Snabbkort fick det bli!!!

En lite tuff färgsättning blev det idag, mönsterpapperet fick styra, det knallorange i mitten är baksidan på det med mest mönster. Det prickiga hör till samma serie från koshi. Lite blommor, pärlband, en spets och ett hjärta samt en namnsdagshälsning - klart....

Kuvert blev det också i hast (ja, egentligen gör jag ju kuverten först)

Tyvärr fick jag lov att fota kortet i lampljus - vet inte riktigt hur färgerna stämmer, men, men...

Nu ska jag krypa till kojs så jag hinner sova lite innan jag ska hämta barnbarnen och sen:  London, here we come!!!
Ha det bra här hemma! Glatt sportlov till er som har det! Ni andra får glädja er ändå!
Tack för glada tillrop jag fått av er som kommenterar! Ni ska veta att det uppskattas!!!!
Kram!

 

 


Kommentarer
Postat av: Zornitsa

Väldigt bra arbetsfördelning :) Elvira hade namnsdag för två dagarsedan och vi glömde bort det utand et var hennes kompis stora syster som gratulerade...

Hoppas Londonresan går bra.

2011-03-04 @ 00:01:46
URL: http://zornitsasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0