6 januari -11 Trettondag jul



När vi var i Harsa och åkte skidor häromdagen träffade vi goda vänner från Stockholm. J berättade att hon sparat och tagit fram mitt kort från förra julen även i år. Det gladde mig förstås och när vi sedan åkte till Bollnäs och jag fick se ett av mina älsklingspapper i skyltfönstret till Lilla Handarbetsboden rann scraplusten till ordentligt! Shoppade lite' papper och en snöstjärnestans som jag letat länge. Lite' band, brads, rhinestones och grejor att skära och klistra med finns alltid i vår scraphörna, vinter som sommar. Med hjälp av det blev det ett "Let it snow-kort" till J igår.

Har fortfarande en hel del att lära för att få till bilderna som jag vill ha dem, men jag får väl öva och lära av Åsa m döttrar när jag kommer hem. Alla barn i början!
Scrapträff den 29:e fick jag sms om nyss - jag längtar!

GOTT NYTT ÅR till dig som tittar in här!

Lämna gärna en kommentar så jag får se vem du är och kanske kan återgälda besöket! Välkommen åter!l


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kanonfint kort, och du skriver kanonfint!

Önskar jag hade din handstil och kunde skriva själv på korten.

Hoppas vi ses hemma snart, längtar efter er!

Kram ♥

2011-01-07 @ 08:30:40
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Sofia/Jozie

Superfint kort! Och jag säger som Åsa, du skriver kanonfint!

Jag har länkat till din blogg från min idag, hoppas att det är okej.

Kram

2011-01-09 @ 03:45:34
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0