9 mars -11 Ljuvliga papper ger mig inspiration

Fortsätter glädjas över de ljuvliga papper jag hittade i London.
De finns säkert i Sverige också, eftersom en scrapvän i Västsverige också har dem,
har jag sett i hennes blogg.

Ett födelsedagskort till en av mina bästa vänner sen barndomen.
Det är verkligen en gåva att ha sådana vänner!!!



Jag gillar ju att göra matchande kuvert till mina kort.
Den här gången hade jag inget matchande papper kvar bland Londonfynden,
så det blev att leta i gömmorna.
Jag fann ett papper som jag tyckte var perfekt - också ett Primapapper, från -07.
Har också använt det på kortet i remsan som är stansad med MS-stans.



En liten Magnoliatjej kommer med födelsedagsbrevet. Hon är för go'!
Motivet är målat med akvarellfärg på akvarellpapper.

Älskar de här fina rosorna som jag hittat på Scrapparazi i Stockholm.
Hjärtbandet från Panduro, liksom pärlbanden.
Eftersom mönsterpapperen var så "klorofyllgröna" uteslöt jag bladen denna gång.

Swirlar stämplade i hörnen, små rosor och en fjäril.
Jag har dekorerat rosor och fjäril med stickles "platinum".

Ikväll har jag haft en trevlig stund hos Åsa, med scrapp och prat.
Så roligt att ha samma hobby som sin dotter: TACK Åsa, som lockat in mig i detta!

Roligt att du besökt min blogg! Lämna gärna en kommentar - det gläder mig!

Vårliga färger på detta kort - takdropp idag - visst känns det att våren nalkas!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Therese

Papperna är sååå fina!

Ett underbart kort ♥

Du har en liten award att hämta i min blogg.

Kram

2011-03-10 @ 09:53:55
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/
Postat av: Pernilla/Pillan

jättesött kort! håller med om papprena, de är så fina!

2011-03-10 @ 17:04:16
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Susy

Helt bedårande vackert kort du har gjort!



KRAM SUSY

2011-03-10 @ 20:26:22
URL: http://susysscrapmakeri.blogspot.com/
Postat av: Helén

Vilket fint kort! Härligt med den gröna färgställningen!

2011-03-13 @ 18:04:48
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0