3 maj -11 Vännen L har fyllt år - ytterligare en man...

Nu har jag verkligen fått träna på kort till män,

som jag tycker är ganska svårt.

Lars har jag haft till vän sen barndomen,
vi har firat många sommarlov i samma sommargäng i Hälsingland.
Gamla vänner är verkligen en skatt!!!



Ett av mina genombrutna papper gav inspiration.



Här har jag knutit upp rosetten och öppnat kortet.



En annan inspiration var förstås kuvertpapperet,
som ju går igen i färgställningen på kort och dekorationer.
Idag visar jag kuvertet tillsammans med baksidan av kortet.

Har gått en kylig men solig promenad med en god vän
och njutit vitsippsbackar och de första gullvivorna.
Det trodde jag inte i morse när det flög snö i luften!!!

På lördag har vi Scrap- och stämpelmässa här i Gävle,
anordnad av vår dotter Åsa (asamia)och en god vän till henne.
Välkommen att inspireras och trivas med oss i
Bomhus Folkets hus kl 11 - 16

Fler detaljer kan du hitta på Åsas blogg
http://asamia.blogg.se/

Det lär bli fint väder till helgen,
och värmen kommer tillbaka!!!

Ha det bra, mina vänner och lämna gärna ett spår innan du går!
Kram!

 


Kommentarer
Postat av: onkis

Vilket härligt kort,jättefint!!

2011-05-03 @ 22:00:37
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Fint kort du har skapat. Vi har mässa i kungälv till helgen och det skall bli roligt.

Ha en bra dag

Kram

2011-05-04 @ 05:31:45
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Lilla Pyssel Inger

Hej och god morgon på dig:)

Håller helt med dig det är svårt att göra kort till men fast du har jo inte haft något problem här inte:)

Ditt kort är riktigt snyggt och gillar att du har gjort eget kuvert som passar i hop också:)

Ett underbart kort som kommer uppskattas mycket det är jag säker på:)

Riktig goda gamla vänner är verkligen en skatt håller helt med dig känner precis som du!!!



Tusen tack för ditt grattis till min vinst så himla snällt och gulligt av dig och jag uppskattar det mycket:)

Helgen har varit bra tack snälla men i går och i dag har det snöat här!!!!

Det är inte klokt och jag som vill ha värme och sol får nog längta och vänta ett tag till tyvärr!!!

Ha en toppen dag och var rädd om dig:)

Massor med kramar från Lilla Inger:)



2011-05-04 @ 07:14:43
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Postat av: Lindha

Hej!

Vad kul att du hittade till mig och att jag på så sätt fick möjlighet att hitta tillbaka till dig!!



Vilka fina kort du gör! Jag kommer gärna tillbaka!



Må så gott!



Kram Lindha

2011-05-04 @ 08:25:01
URL: http://lindhasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0