3 december -12 Idag har jag varit alldeles tyst....

I morse när jag vaknade hade jag helt
tappat min röst.
Har ju haft ont i halsen några dar
och nu tog rösten helt slut,
som den brukar när jag är förkyld.
 
Åsas Magnus fyller 45 år idag.
Han brukar alltid önska sig presentkort
till fiskeaffären här i stan,
men iår fick han faktiskt kontanter.
 
Vi firade honom igår och naturligtvis
fick han ett kort (som förpackning).
 
 
Eftersom jag är jag så började jag förstås
med ett kuvert.
 
 
På framsidan av kortet blev det en
"gammal ädling".
 
 
Insidan ger en hint om vad pengarna
är avsedda till.
I den stansade fickan la vi pengarna.
 
 
Kortet och kuvertet.
 
Nu ska jag försöka kurera min förkylning.
Tur att ni kunde "höra mig" fast jag är så stum idag!
Roligt att ni kikade in hos mig!
Ett extra tack till er som lämnar ett litet spår -
det gläder mig alltid så mycket!!
 
Ha det härligt i vinterkylan,
som verkar ha kommit till oss alla nu!
Kramar!!
 

Kommentarer
Postat av: Linda - Pysselbus

Sååå vackert Margareta! Tror nog Magnus blev jätteglad! Hoppas du snart kryar på dig!
Kram
Linda

2012-12-04 @ 14:51:33
URL: http://pysselbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0