20 december -13 Lite sent ute....

....är jag allt!
Hann inte fixa med alla julkort
innan jag skulle till Stockholm
så de sista fick följa med hit
och ett gäng vanliga frimärken.
 
När jag sen gjort klart det här blogginlägget
la det mobila bredbandet av
och vägrade starta om igår kväll.
Nytt försök!
 
 
Här kommer dagens kuvert.
Visst blev det fint!
 
 
Det här fina motivet fanns också på mönsterpapperet.
Den vackra utstansade "fotomattan"
har jag fått av Åsa.
 

Kortet fick lite remsor av såväl "kuvertpapperet"
som lite spillpapper och cardstock i rött.
 

Inutkortet stämplade jag med en fin julstämpel
som jag vann förra året.
Gillar den - men den är STOR!
 

Även baksidan fick gå i grönt och rött,
riktiga julfärger!
 
 
Idag stoppade jag kortet i kuvertet
och postade det.
Hoppas det hinner fram innan julafton!
 
Ikväll (igår alltså) var vi i Bervaldhallen på julkonsert
med Radiokören och en brassensembel
ur Radiosymfonikerna.
Såå härligt!
Efter en paus fortsatte evenemanget
med sing-along-julsånger,
där hela publiken fick vara med - jätteroligt!
 
Nu är det sängdags!
(men nu är det alltså morgon - förvirrat alltså ;-)
Kram på er!
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så snyggt!!! Gillar kontrasten med den vita ramen mot de starka färgerna i kortet. Helt underbart kuvertpapper.
Så mysigt det lät med julkonsert! Det har jag nog inte varit på sedan jag bodde i Norge för tretton år sedan...
Kramar

2013-12-20 @ 19:32:36
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: Iffa

Hej!
TACK för det fina julkortet!!!! Blev jätteglad och så kul att få se ett av dina snygga kuvert i verkligheten för dom är unika i denna scrapvärlden :)
Så fint julkort du visar här idag! Gullar verkligen fotomattan du fått - jättesnygg!!!! Läcker och snygg färgkombinationer du valt till detta julkort, riktigt snyggt kort!
Önskar dig en fin julhelg !
Stor kram från mig

2013-12-20 @ 22:13:17
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Carina

Låter trevligt med julkonsert.
Jättefint kort med tillhörande kuvert. Underbar bild. Önskar dig och familjen en God Jul. Kram

2013-12-21 @ 07:19:46
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Härligt med julkosert:))
Ditt kort blev mycket vackert, me like:)) Vackra papper och dekorationer. Bilden är sååå fin:))

Må så gott
Kramizar Marie

2013-12-22 @ 23:16:46
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0