20 oktober -13 Grattiskort till en scrapkompis....

Vi var ju på scrapträff i Avesta igår.
Det var jättetrevligt!!
Vi var fyra från vårt gäng i Gävle,
som åkte tillsammans,
så det blev mycket prat och skratt
även under resan!
 
Just en av de tjejerna fyller år idag,
så jag gjorde ett kort till henne på träffen
som hon fick igår innan vi skildes.
 

Jag vet att hon gillat turkos
och det här mönsterpapperet vet jag
att hon gillat.
Det fick bli ganska "clean and simple"
eftersom jag glömt packa ner min akvarellåda.
(Tänk att jag alltid glömmer något!!)
 

Det passade ju också så bra
att göra ett vackert kuvert av.
 
      

På insidan har jag stämplat med Åsas "poststämplar"
med födelsedag, grattis och hipp, hipp, hurra,
samt en Grattis-etikett,
stämplad med en Vilda-stämpel.
 
 
Kortet med sitt kuvert (eller är det tvärt om ;o)  ?)
(Fotat på mässan - därav anan bakgrund än vanligt.)
 
Stort TACK till Katarina och Engströms
för en trevlig och välordnad träff/mässa!
Jättetack till Åsa, Linda, Sofia och Marie (fr Falun)
som var mina närmaste "grannar"på träffen
och alltid ställer upp med råd och dåd
när jag ber om det!!
Tack också till er andra scrapkompisar, nya som gamla,
jag träffade i Avesta
för alla glada tillrop och goda idéer ni delade!
Roligt också med er som hälsar på mig här inne -
det gläder mig alltid!!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Jättefint kort. Fin text, den har jag inte sett tidigare. Roligt med en träff. Jag har en att fram mot 16/11. Kram

2013-10-21 @ 05:46:43
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se
Postat av: Onkis

Den texten gillade jag,
och självklart ditt fina kort också.
Kul att ni hade det bra när ni var i väg.
Kramar!

2013-10-21 @ 09:07:48
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå fint kort du gjort till din väninna. Hon blev säkert jätteglad:)) Texten är så fin. Turkost är så snyggt tycker jag också:))
Ni verkar ha haft en trevlig scrapträff:))

Ha en fin vecka
Kramizar Marie

2013-10-21 @ 12:20:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättefint kort o kuvert. Hade önskat att det
fanns pysselträffar i närheten där jag bor
Men inte vad jag vet.
Föresten så har jag nu stickat 3 vackra volangsjalar. Det var ju inte svårt men jag fick åka tillbaka till garnaffären för att be dem visa mig. Jättefina. Ha det gott//Marie

2013-10-21 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0