25 april -14 En nykomling i familjen....

... har min igelkottsamling från Penny Black fått.
En liten baby, som ska hjälpa mig
att gratulera dem som fått tillökning
i sina familjer ;-)
 
 
Nu hade jag fått en beställning
av en f d jobbarkompis.
Vänner till henne har fått en liten pojke
och hon ville ha ett blått kort.
Min nya stämpel kom väl till pass!
Visst är den lilla kotten söt i sin hängmatta!?!
Tyckte dien med hjärtcirkeln passade perfekt.
 

Här ser du hur jag byggt kortet på höjden
med hjälp av 3D-tejp.
 
 
Insidan fick en skrivruta
stansad med den kvadratiska hjärtdien.
Båda kommer från Spellbinders.
Hörnstansen som jag använt även här
köpte Åsa åt mig på nån mässa,
men jag vet att den finns hos Helihak nu.
(Om du inte hittar den i webbshoppen
så ring Gunilla, så hjälper hon dig!)
 

Kortets baksida.
 

Kuvertet och....
 
 
.........kort och kuvert.

Det var allt för idag.
Solen skiner och det är underbart varmt och skönt väder
men björkpollenet yr, så jag häckar inomhus ;-)
Ha en skön helg
och njut av vädret, alla ni som kan vara ute!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Både den lilla kotten & kortet är jättesött.
Kram & ha en trevlig helg!

2014-04-25 @ 21:46:15
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Camilla

Vilket underbart bebiskort. Jättesöt stämpel.
Den fina hörnstansen gillar jag verkligen:) Har beställt en idag. Tack för tipset.
Ha en underbar helg!
Kram

2014-04-25 @ 23:04:30
URL: http://kortmillas.blogspot.com
Postat av: Cecilia Borgemo

Åhhh helt underbart ljuvligt babykort!!
O kotten är ju bara så ursöööt! <3
En must have!! :) jag som är ett stort fan av Penny Black!!
Snälla vart får jag tag på den Margareta? :)
Och jag som ännu ej shoppat hos Helihak så känner jag att det absolut är Dags nu!!! :))
Tusen Tack Margareta för att du delar med dig av din underbara kort som ger så mkt inspiration!! :) <3
Kramar Cecilia i Smålandsskogarna :)

2014-04-26 @ 00:58:26
Postat av: Johanna -pojjo

Men åh så sött kort, vilka ljuvliga blad och den söta bilden :D
Ha en toppen helg

2014-04-26 @ 12:55:20
URL: http://pojjos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0