3 april -14 Gult som solen.....

Visst är det härligt med soliga dagar!
Vi är tillbaka i våren
efter vintern i fjällvärlden.
Trädgården grönskar och vårens lökväxter blommar.
Jag, som allergiker, njuter helst genom fönstret
när al och hassel sprider massor med pollen.
Idag for jag till Helihak i Ludvika,
en ganska lång biltur, men såå vacker!!
Jag hämtade upp min DT-kompis Eva i Svärdsjö
så jag fick sällskap en del av vägen - kul!
 

Vårvädret har inspirerat dagens kuvert och kort.
Bo Bunny's Calypso Laugh var så härligt vårligt.
 
 
Ett av de underbara motiven från Momas
som jag färglade i fjällstugan,
passade bra här tyckte jag!
Den fina texten kommer också därifrån.
 

Kortets insida är dekorerad med samma
utstansade oval som sitter bakom motivet.
Det är en spellis.
Det vita papperet i bakgrunden
har fått hörnen stansade med en favoritstans -
den finns hos Helihak
såg jag när jag var där idag ;-)
 

På baksidan satte jag lite mönsterpapper
och min namnetikett, som vanligt.
 

Kort och kuvert.
 
Gunilla hade laddat upp med massor av nytt i butiken,
så nu har jag en hel hög med nya inspirerande
papper, dekorationer och dies att skapa med!
På tisdag får ni se något av det
i Helihak-bloggen.
 
Det är roligt att se i bloggstatistiken
att ni är många som hälsar på mig här!
Extra glad blir jag över er, som ger er tillkänna
med en kommentar!! ;-)
Det gör ju att jag sen kan hälsa på hos er
som lämnar en bloggadress.
Det ger mig en massa  inspiration!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindblom

Hej =)

Men så fint man får verkligen vårkänslor av ditt fina kort. Fina färger att kombinera med varandra grönt och gult och så passande nu när det snart är påsk! Vacker text också den passar till mycket!

Ha en trevlig helg, kramar från mig!

2014-04-03 @ 23:11:26
URL: http://pysselsandra.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0