2 augusti -14 Mickans 20-årskort

Naturligtvis fick Mickan ett kort också när hon fyllde år.
Här kommer det:
 

Valde en favorit-hÄngel och ett favoritpapper
i en av mina absoluta favoritfärger
till ett av mina två favoritbarnbarn ;-)
 
Glitter och glamour gillar Mickan,
så det blev en hel del bling.
 

Visst underbar denna lilla hÄngel!!
Stämplade henne på akvarellpapper och
färglade med nyanser jag blandade till
med kakorna i min lilla 12-färgers akvarellåda.
Sedan är motivet utstansat med en spellis,
embossat och chalkat  kanten
 

Insidan på kortet.
När hon sen fick kortet fanns också en tag
instucken i kanten under mönsterpapperet
med ett "presentkort" på pengar insatta på hennes konto.
 

Baksidan fick också lite dekor.
Kuvert blev det inget denna gång ;-)
Lämnade ju över kortet personligen
och hon har ju ganska många "mormorskuvert" redan ;-)
 
Idag har jag varit ute och åkt båt med Åsa och Magnus
och sen avslutat dagen med ett dopp i deras bubbelpool.
Underbart!!!
Stort tack för denna härliga dag!!
Sommaren fortsätter att stråla över oss.
Hoppas du har det gott!
Kram!
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie Johansson

Så superfint... Löv it
Kram Annemi

2014-08-02 @ 21:17:04
URL: http://systeryster-annemi.blogspot.se/
Postat av: Maritha

Vilken heeeeelt ljuvlig hÄngla.....kortet är verkligen superfint i riktigt härliga färger. :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0