15 december -14 Nu börjar jag "gå i mål"....

....med årets julkort.
De allra flesta är postade
men det är ju lite tid kvar än.
Imorgon är sista dagen att posta kort med julmärken
men det kostar ju faktiskt bara en 50-öring
(som ju inte ens längre finns ;-)  )
att posta med vanligt frimärke på onsdag eller torsdag!!
 
 
I lördags på scrapträffen här i Gävle
gjorde jag bl a det här kortet
till ett par vänner som är musiker.
Gissa om jag blev snopen
när jag upptäckte att jag satt
det guldiga notpapperet upp och ner ;-)
Shit happens!!
 
 

Insidan med en julhälsning.
 
 
På baksidan har jag i alla fall
satt notpapperet rätt!
 
 
Visst blev det ett kuvert till det här kortet också.
 

Kortet och kuvertet - som vanligt
och nu är det på väg till mina vänner.
Imorgon bloggar jag som DT i Helihakbloggen
och visar några snabba "sista-minuten-kort"
inför julen.
Välkommen in och kika!
 
Ett par inlägg om vår PNG-resa finns också kvar
och kommer när jag hinner.
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Härligt julkort med vackra papper:) grönt och guld är vackert ihop:) Det är sånt som händer, att man vänder upp och ner på papper ibland. Då brukar jag säga att så ska det vara;)De kanske inte märker nåt ens;)Kuvertet blev väldans vackert också:)

Må så gott
Kramizar Marie

2014-12-16 @ 15:56:57
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Elisabet

Jag, som (tyvärr) är totalt omusikalisk vet heller aldrig hur ett notpapper ska sitta, jag brukar få titta på remsan längst ned och se vad som är upp och ner ;)
Ett jättefint kort har du gjort iaf, och jag tror att de har överseende med det :)
Stor kram till dig!//Elisabet

2014-12-17 @ 13:11:12
URL: http://www.elisabetsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Zora

Härligt kort, hoppas även jag är klar med mina. Men det har alltid en förmåga att dyka upp någon man missat. Ha en härlig jul!

2014-12-18 @ 22:16:16
URL: http://lofquisten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0