31 januari -13 Järnek - en favorit. Julkort v 4

Än håller jag ut med mina "ett julkort i veckan" - både v 4 och 5 har jag gjort
och ni vill väl se?!?
Förra veckans julkort kommer här:
 
 
Den söta lilla tösen med järnekskransen
undrar jag hur hon mår....
järnek har ju så vassa taggiga blad!!
Röda brads med en liten prick av permanent svart penna
fick bli bär på det här kortet.
Har chalkat med gulddyna.
 

Då jag ville ha mycket blad och bär
på kortet idag blev kuvertet så här.
 

Insidan fick lite mönsterpapper
en God Jul-stämpel och en utstansad järneksgren.
 

Baksidan med resten av mönsterpapperet
och min namnetikett.
 
 
Kort och kuvert - åh så skönt att se julhögen växa!
 
Nu börjar det ÄNTLIGEN snöa ordentligt
här hos oss!
Som vi har väntat!!
Ganska typiskt är det att det kommer
just ikväll och inatt
för i morgon ska Åsa och jag
åka upp till Bollnäs på scrapträff.
SMHI lovar mycket snö....
Hoppas vi klarar de 10 milen!!
 
Ha nu en skön helg
och scrappa lugnt!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå vackert julkort:))Bilden var ju så vacker:))
Snyggt du gjort med bradsen:))Kuvertet blev lika fint som vanligt:))
Idag har det kommit rejält med snö här, de har varnat för halkan.
Hoppas ni får en trevlig scrapträff och kör försiktigt:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-01-31 @ 17:43:23
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Onkis

Ett jättefint julkort med en fin bild.
Kör försiktigt i morgon.
Kram!

2014-01-31 @ 18:19:33
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken söt tjej på ett jättefint julkort! Gillar verkligen hur du använt bradsen som bär.
Kör försiktigt imorgon och hoppas ni får det jättekul på träffen!
Kramar

2014-01-31 @ 21:30:40
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: Iffa

Haha, vad härlig du e :) Även om det sticks i hennes huvud så lyckas hon i vart fall dölja det väldigt bra :D
Själv har jag gjort ett julkort hittills i år men du har varit jätteduktig och inspirerar mig att göra lite fler så att man har många att skicka till jul.
Jag gillar ditt julkort du visar idag! De hörnen du har vid bilden är såååå snygga å läckert papper du använt.
Kör nu försiktigt idag å ha en helt underbar scrapdag <3
Kram iffa

2014-02-01 @ 05:55:00
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Carina

Bilden på flickan är så söt. Kortet otroligt vackert. Kör försiktigt och ha det bra. Kram

2014-02-01 @ 13:25:39
URL: http://stickochpysseltokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0