1 juli -14 Romantiskt DT-inlägg för Helihak

Idag bloggar jag som DT i Helihakbloggen.
Jag har valt ett riktigt romantiskt mönsterpapper
från Pion Design och Cut Out-papper
och Tag och motiv därifrån
och gjort ett riktigt romantiskt kort och kuvert.
 

Materialet kommer från Helihak förstås!
 

Här ser du en liten sneakpeak av kortet.
Vill du se hela kortet och kuvertet
och få alla detaljer
får du klicka på knappen här nedan
så kommer du till Helihakbloggen.
 

Igår fyllde jag 70 år - kan knappast fatta det!
Hade en underbart lugn dag
med en utflykt tillsammans med Kjell och Åsa.
I söndags firade jag tillsammans med familjen.
 
Tack till alla er bloggvänner
som grattat via facebook
och på andra sätt!
Jag är så glad, rörd och överväldigad!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: bili

GRATTIS i efterskott, hoppas diin dag var bra.
Har tittat in hos Helihak och sett din vackra kort med ljuvliga rosor. Visst är det någor speciellt med ljust rosor? Blev inspirerad ... igen :-)
kram bibbi

2014-07-01 @ 10:39:12
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Linda

Stort grattis i efterskott!! Då är du exakt dubbelt så gammal som mig... ;) hoppas att du hade en jättefin födelsedag!
Superfint, romantiskt kort!
Kramar!

2014-07-01 @ 20:42:58
URL: http://kreativgegga.blogspot.se
Postat av: bili

Vackert julkort och en härlig blomnsterträdgård. Många fina blommor och att du kommer ihåg alla namnen! Bra med växter i trädgården som sköter sig lite av sig själva, man ska njuta också. Ha det så bra

2014-07-03 @ 07:26:05
URL: http://kortfonstret.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0