26 mars -14 Nymålat......

...utlovade jag ju igår
och jag har ju fått mer målartid än jag trodde
sen jag slog i svanskotan ;-)
 

Fortsätter träna med mina nya akvarellfärger.
De här tidiga hÄnglarna älskar jag!!
De är inte så barnsliga, utan kan passa även mina vänner.
 

Påskkort brukar jag inte göra så många,
men denna lilla hÄngel med sitt fina påskägg,
kunde jag inte motstå!
 

Njuter ju av snön och den pollenfria luften här uppe,
men fick verkliga vårkänslor
av den här lilla godingen!!
På söndag bär det av hem till våren igen!
Idag har jag dock varit en sväng upp på fjället med skidorna
och det gick faktiskt ganska bra!
Jag behövde inte vända
med "svansen mellan benen"
utan svanskotan höll sig ganska lugn och snäll
utom i de brantaste uppförsbackarna ;-)
 

Kände mig lite rädd för att ramla igen
men min skydshÄngel vakade över mig så det gick bra ;-)
 
Ja, det får vara nog för idag!
Har några färdigmålade motiv til
och vackra bilder från gårdagens besök i Röros,
men de får vänta till en annan dag.
Ni får ha tålamod ;-)
 
Vecka 13:s julkort ska väl också visas nån dag....
Nu tänker jag i alla fall sova,
så jag orkar med en ny fjälltur imorgon!
De lovar sol då med!!!
Kram!l
 

Kommentarer
Postat av: laila

Jätte fint målat, vad använder du för papper?
/laila

2014-03-27 @ 08:20:24
URL: http://dlailas.blogspot.se
Postat av: Linda

Du är helt grym på att färglägga!
Hoppas era sista dagar i fjällen blir jättebra med massa skidåkning och sol!
Kramar

2014-03-27 @ 13:27:14
URL: http://kreativgegga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0