23 maj -14 Ett julkort i veckan - v 21

Tänk, nu har jag snart hållit ut med julkorten
nästan dubbelt så länge som i fjol,
då jag tappade sugen efter v 11!!
 

Denna vecka dök jag ner i högen
med spill av gamla julpapper från MajaDesign
för att få inspiration.
Kombinerade Spellbinercirkeln
med scalloped cirkeln i röd cardstock
och en kakservett.
Grå cardstock från ett block med A5-kartong
köpt på bokhandeln - praktiskt till dessa
lite enklare kort.
 
Det räckte t o m till lite dekor
på kortets baksida.
 
Till det här kortet har jag valt
ett rött "köpekuvert",
så det visar jag inte här.
 
Imorgon har vi scrapträff här i Gävle,
så nu ska jag gå ner i "kortnakeriet" och packa.
Försöker göra lite "kit"
så jag slipper packa så tungt ;-)
Scrap från 10 - 10
det är livet!!!
Längtar också efter att träffa alla goa glada scrapvänner,
inspireras av dem, prata, skratta och må bra!
 
Förmodligen kommer solen att gassa från en molnfri himmel
när vi sitter inne - så brukar det vara ;-)
Ha en trevlig lördag
oavsett om du njuter solen ute
eller scraplyckan inne!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Underbart julkort.....vi kommer verkligen ligga bra till sen i december du å jag. Hihihi
Ha en härlig scrapträff
Kram kram

Postat av: Onkis

Vilket vackert julkort, du är jätteduktig som fortsätter vecka efter vecka, bra gjort!
Ha det så kul på scrapträffen.
Kram!

2014-05-24 @ 09:58:35
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: KatarinaR

Så duktig du är som gör julkort varenda vecka!
Det här är sååå fint!
Det låter så himla roligt med scrapträff hela långa dagen och jag hoppas ni fick en riktigt bra dag! Kram!

2014-05-25 @ 11:08:58
URL: http://www.katarinaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0