11 september -14 Nummer 36......

Idag har jag lagt julkort nummer 36 för iår
i min julkortshög.
Tänk att jag lyckats hålla ut med min föresats!!
Känner mig så nöjd!!
 

Lite diverse spillpapper fick dekorera kortet,
liksom knappar, vimplar och ett stickershörn
Merry Christmas-texten är från ett gammalt Majapapper,
liksom det randiga längst ner.
Satte blingstjärnor i toppen på alla granar
och en liten röd gran-brad.
 
    

Insida och baksida får ni en glimt av här.
 

Kortet med sitt föga spännande - men dock matchande - kuvert.
Kuvertpapperet finns också överts på kortet
och är mörkare grönt i hörnen,
så liite händer det på fliken i alla fall ;-)
 
Ja, som sagt, högen växer,
men jag får kanske öka takten lite om jag ska hinna....
 
Sen finns det ju annat som är mer inspirerande än julkort ;-)
Jag gör ju faktiskt kort för att det är så ROLIGT!!
Nu ska jag gå ner i källaren
och leta i mina pappershögar
(och de är inte små)
efter en bortsprungen husvagn.
Undrar var den gömmer sig!?!!
Den kanske står bakom nån gran!?!?
 
Ha det gott och scrappa lugnt!
Kommentarer är alltid roliga att få
så lämna gärna en rad innan du går!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhhhh så fina papper. Du är ju verkligen ihärdig med julkorten. Men det kommer ju kännas bra när alla ska skickas ....hihihi

Kraaaaam

Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert julkort:) Gillade vimpelraden och allt annat också;)) Vackra milda färger:))
Så skönt att du hunnit göra sååå många julkort alla redan. Jag har precis börjat måla lite julstämplar.
Så jag måste verkligen sätta fart med mina julkort nu;)

Må så gott
Kramizar Marie

2014-09-11 @ 10:14:57
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Sindra

Du är beundransvärd som håller ut med dina julkort!
Jag har iaf gjort mitt första för i år nu ;)
Kram

2014-09-11 @ 21:55:54
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Titti

Jättefint kort och toppen med att göra sig av med lite spillbitar , du är riktigt flitig med julkorten så jag har en del att ta igen. Kramar och ha det så gott från Titti

2014-09-11 @ 22:52:15
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com
Postat av: Camilla

Så flitig du är med att göra julkort och att använd spillbitar. Detta kortet är jätte vackert och i lugna fina färger.
Kram och ha en fortsatt fin söndag!

2014-09-14 @ 14:34:17
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0