31 agusti -14 DT-kort för Momas med ljuvliga rosor....

Idag visar jag ett kort med Momas härliga rosor.
Jag kom genast att tänka på den digisen
när jag hittade det här mönsterpapperet i min hög.
Det finns på ett "digitalt ark" som heter
Dogwood and roses.
 
 
Det fick bli blekrosa rosor
för att matcha mönsterpapperets ljusrosa mönster.
Kombinerade det med brunt och blekrosa cardstock.
 

Här ser du en närbild på de ljuvliga rosorna. 
 
 
Den fina texten passar ju många - även i min ålder ;-)
och finns på textarket Varje dag.
Du kommer direkt dit om du klickar på länken.
 
Dekorerade med några rosor och en bladswirl.
De gröna bladen fanns på mönsterpapperet,
liksom det fina vita spetsmönstret bakom,
som jag kompletterade med ett par smala bruna spetsar.
 

Kuvertet, där du ser det fina rosenmönstret bättre.
 
 
Dekorerade insidan i samma stil
med en skrivyta utstansad med samma spellis
som motivet på framsidan.
 

Baksidan, med min namnetikett
på en dekor av mönsterpapper och cardstock.
 
 
Kort med matchande kuvert, färdigt att skicka.
 
Det är så inspirerande att skapa med Momas fina stämplar!
Kika in i shopen och låt dig inspireras du också! 
  
Klicka här ovan så kommer du direkt till Momas lil'shop of stamps.
Det var allt för idag.
Hoppas du fick inspiration till eget skapande!
 Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Ett underbart kort med kuvert igen! Så ljuvliga färger och dekos. Gillar helt klart texten :)
Ha det gott!
Kram

2014-09-01 @ 08:50:05
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Åsa

Ett superfint kort med fint färglagt motiv. Din lilla akvarellåda är kanon.

2014-09-01 @ 12:25:01
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: bili

Vilket snyggt kort och passande kuvert med fina rosor på. Så passande :) kram bibbi

2014-09-01 @ 16:12:31
URL: http://kortfonstret.blogspot.se
Postat av: HannaPanna

Va vackert <3 <3 vart har du köpt dom bruna hjärtana? dom va väl för söta :-)

Svar: Tack HannaPanna! Tyvärr vet jag inte var hjärtana är köpta - jag har fått dem i en goodiebag på nån träff - och här passade de ju precis ;-)
MormorMargareta

2014-09-07 @ 22:46:07
URL: http://hannapannaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0