24 augusti -15 Försenat grattiskort....

Upptäckte igår kväll
att en vän fyllt år medan jag var i London.
Hinner inte med att kolla alla gånger ;-)
Fick bli ett kort med ett försenat grattis:
 
 
Hade ett så ljuvligt mönsterpapper
från My Minds Eye,
men kunde ju inte klippa sönder
detta vackra mönster för att göra mitt vanliga kuvert.
Kuvertet blev bara 14X14 cm
så dagens kort fick bli lite mindre än vanligt.
 
 
Den fina fågeln i sin bur
gav idén till fågelraden överst på kortet.
Hipp hipp hurra-stämpeln är Åsas design.
Går att köpa via hennes blogg om man vill.
 
 
Stansade också ut en fågelholk
och en fågel
samt satte fast en fågelcharm.
 
 
Kortets insida med fler fåglar
och en grattis-poststämpel.
 
 
Kuvertet är av den prickiga sidan
av framsidans mönsterpapper.
 
 
Kortets baksida och......
 
 
....kortet och kuvertet.
Nu ligger det i alla fall i brevlådan
och jag hoppas posten sköter sig
bättre än jag gjort ;-)
 
Ha det gott! 
Kan se att jag har ganska många besökare här
vilket gläder mig mycket!
Ännu gladare blir jag över er
som lämnar en kommentar!!
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pyseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ja ibland "glömmer" man att göra kort i förväg;)
Men bättre sent än aldrig;)
Kortet blev såååå snyggt med de papperna och den läckra fågelraden:)) Fågelburen var sååå fin:))
Kuvertet blev super snyggt med det pappret:))))

Må så gott vännen
Kramizar Marie

2015-08-24 @ 22:46:29
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0