30 augusti -15 Grattis till körkortet....

.... till Natalie, mitt kusinbarn
som just fått sin "lapp"!
Hon har använt sommaren till teoriplugg
och övningskörning,
och NU ÄR DET KLART!!
 
 
Naturligtvis blev det ett grattiskort!
 
 
Kanske syns det bättre här
hur jag använt distanskuddar
för att få de olika lagren 
att "bygga" struktur på kortet.
 
 
Jag har använt en Martha Stewartstans
som vi kallar mustasch-stansen
på såväl insidan som framsidan.
Eftersom Natalie är en mycket musikalisk tjej
som utbildar sig i sång
fick insidan notpapper.
Blomman "knyter ihop" med framsidan.
 
 
Baksidan.......
 
 
......och det blommiga kuvertet.
 
 
Avslutar med kortet och kuvertet
som vanligt.
 
Det är mitt i natten och en ny dag har just börjat.
Jag kom alldeles nyss hem
från en mycket trevlig scrapträff i Uppsala.
Massor av trevliga människor,
gamla och nya scrapvänner
har förgyllt dagen!
Det är så roligt och stimulerande att se vad andra skapar
och jag får massor av inspiration
av en sån här dag!
Tack till tjejerna på Scrapdraken
som ordnat det så bra för oss!!
 
Nu tror jag att jag kommer att sova ovaggad
trots fullmånen ;-)
Kram!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort !

2015-08-30 @ 09:43:04
Postat av: CreaMaria

Snyggt kort, och bra idé att göra matchande kuvert till. :)

2015-08-31 @ 11:39:37
URL: http://www.madebycreamaria.com/
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett riktigt läckert kort med supervackra papper:)))
Visst är "mustaschstansen" läcker! En av min favorit:) Och kuvertet blev såååååå fint:)))))

Må så gott vännen
Kramizar Marie

2015-09-01 @ 22:28:31
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0