2 december -15 En sjungande gosse....

...finns på dagens julkort.
 
 
Visst är han helt underbar!
Jag tänker på hur det var tidigare 
när djäknarna (skolgossarna) gick och sjöng
för att få pengar till sina studier.
Jag har som vanligt färglagt med Distress Markers.
 
 
Så här blev kortet.
God Jul har jag fått av Goa Birgitta.
 
 
Insidan på kortet.
 
 
Baksidan.
 
 
Kuvertet - härligt färgglatt.
 
 
Kort och kuvert till slut.
Snart är det färdigt med julkort för i år.
Då ska jag ta lite paus från "julkortandet" några veckor.
Sen gör jag nog ett nytt ryck med
"ett julkort i veckan" även 2016.
Det har funkat så bra 2015
och var så skönt att ha en försvarlig hög 
när november drog in ;-)
 
Barnbarnets tandoperation avlöpte jättebra!
Superbra bemötande på sjukhuset
och själva ingreppet gick fint.
Roligt att få uppleva nåt så bra
när så många klagar över sjukvården!!
 
Ha det bra och njut av adventstidens fröjder!
Var rädda om varann!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så skönt att höra att det gick bra med tandoperationen:)
Ditt julkort idag blev såååå vackert med den sjungande gossen:))Du har färglagt honom såååå fint:))Vackert papper som blev supersnyggt till kuvertet:))Den dubbla rosetten blev så fin också:)

Må så gott och var rädda om varann
Kramizar Marie

2015-12-02 @ 22:47:04
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ett härligt julkort med fina färger och sååå söt grabb som sjunger vackert. Mums!

2015-12-03 @ 08:29:01
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Carina

Vackert kort med den sjungande gossen.
Skönt att tandoperationen gick bra. Kram

2015-12-04 @ 06:41:57
URL: http://stickochpysseltokig.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0