8 december -15 Bra att ha-kort...

.... är ju bra att ha.
 
 
Hittade fina die-cuts som jag fått med som bonus
en gång när jag beställde från rara Johanna.
Såg att de passade perfekt
till ett glansigt cardstock i ett litet block
från Panduro.
Det blev ett enkelt Grattiskort,
så bra att ha i gömmorna när man behöver.
 
 
Här ser du hur fjärilen är på väg att lyfta från papperet.
 
 
En enkel insida också
med reprints fina grattisstämpel.
 
 
Baksidan med namnetiketten
och den fina glansiga cardstocken
som dekor.
Cirklarna med stickad söm i kanten
är stansade med dies från Memory Box.
 
 
Inget kuvert till dagens kort
eftersom jag inte har något mönsterpapper,
så jag bjuder på en ny vinkel på kortet.
 
Ikväll har jag varit och festat av ett par gamla arbetskamrater
och imorgon är det dags för ännu en.
Korten till de förstnämnda hann jag aldrig fota
men kortet till imorgon
tänker jag försöka få på bild.
Det kommer här så småningom, hoppas jag.
Kul är det att få träffa gamla jobbarkompisar!!
 
Ha det gott mina vänner
och var rädda om er och varandra!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra-att-ah-kort måste man ha ett litet lager. Det får bli påfyllning nu när alla julkort är klara. Snygg die. Jag tror jag har en liknande. Fjärilar passar alltid.
Kram Eva

2015-12-09 @ 17:44:49
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert fjärilskort:)Vackra papper. Den fjärilsdien har jag, om du vill ha den utstansad så hojta till;) Gillade grattis stämpeln:)
Jag är dålig på att göra "Bra att ha kort" skulle önska jag gjorde det också;)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-12-11 @ 16:32:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0