10 februari -15 DT-inlägg för Helihak med stämplade kassar

En liten glimt av mitt inlägg hos Helihak idag.
 
 
Gunilla har tagit hem fina stämpelfårger
till butiken,
som man kan stämpla på tyg,
papper och trä med.
Här har jag provat att stämpla på tygkassar.
Kolla i Helihakbloggen så får du se!
 
Ja, det var allt för idag!
Nu ska jag ägna mig åt Alla Hjärtans Dag-kort,
veckans julkort och ett födelsedagskort.
Som ni ser har jag fullt upp!
Kika in här igen, så får du se resultatet ;-)
Jag blir så glad över era kommentarer,
så skriv gärna en rad innan du kilar vidare!!
Det är så kul att kunna titta in till er sen,
ni som har bloggar!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååå snyggt du har stämplat på väskorna:)) Jag har sett dem innan, man kan göra jätte mycket snyggt med dem. Egna fina örngott tex:))
Hoppas du visar mer av vad du gjort:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-02-10 @ 21:30:48
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Onkis

Va spännande, ska genast hoppa in dit och se vad du gjort för något.
Kram!

2015-02-11 @ 06:54:18
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Anna Uhras

Hej! Vi har nog "mötts" lite tidigare hos 48 timmar en utmaning. Kul att få häla på "hemma" hos dig! Vad påhittig du är!! och vilken energi du verkar ha :) Välkommen "hem2till mig du också när du är ute på surfrunda :) Ha en bra dag! Kram Anna :)

2015-02-11 @ 11:34:40
URL: http://urascrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0