14 februari -15 Alla Hjärtans Dag...

...är det idag och naturligtvis
blev det några kort.
Ett la jag ut här redan igår, 
eftersom ett av mina barnbarn fick sitt
dagen innan, när hon var här.
 
 
Det här kortet fick vår dotter Åsa.
Inspirationen till hjärtat fick jag
från "smileys-hjärtat" med rosett ;-)
 
Den fina runda Alla-hjärtans-dag-stämpeln
är Åsas egendesignade.
 
 
Här ser du kortet öppnat 
och du kan se hur det är vikt.
Du ser också halva baksidan av framsidans hjärta,
som dolt insideshjärtat,
som är en storlek mindre än det på framsidan.
Den vänstra fliken kan också vikas upp
och där bakom finns min hälsning.
 
Jag gjorde inget kuvert till det här kortet heller,
utan överlämnade det personligen
tillsammans med en kram ;-)
Det var bra, för då kunde jag
använda mig av min spillpappershög.
 
Vi har firat vårt andra barnbarns födelsedag
lite i förväg, eftersom vi inte kommer att vara hemma
på hennes dag.
Passade bra på Valentindagen.
Hennes båda kort kommer här en annan dag.
 
Hoppas du haft en härlig dag
tillsammans med nära och kära!
Alla Hjärtans Dag-kramar till dig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Vilken rolig vikning! Och vad bra att kunna använda lite spillpapper, för det har man ju så liiiite av! ;)
Ett jättefint kort!
Kram

2015-02-14 @ 22:03:52
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Iffa

Jättefint kort hon fick :) Viktigt att ta tillvara på sådana här dagar och att ge ett fint kort är perfekt. Ha en härlig tripp vsrt ni än ska :)
Kram iffa

2015-02-15 @ 07:04:33
URL: http://iffasscrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Jätte vackert kort du gjorde till Åsa:)) Häftig vikning:)Härliga papper, dies och stämplar:))

Ha en fin Söndag
Kramizar Marie

2015-02-15 @ 11:37:43
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0