8 februari -15 Älskar BoBunny-papper....

.... för att de har så många fina "kuvertpapper"!
 
 
Visst är det här snyggt!
Autumn Song Duet heter det.
 
 
Jag köpte ett nytt Spellbinders die-set
för ett tag sen: S5-182 Scalloped Border One.
Idag blev den använd på allvar.
Det finns flera olika möjliga mönster
och idag valde jag detta.
Alla tre mönstren finns på "kuvertpapperet".
Kortet är ett grattiskort till en av mina "tonårsvänner",
som förstås också är pensionär nu för tiden ;-)
 
 
Gillar den här stämpeln!
Utstansat med Spellbinders Labels twenty-eight,
och sen chalkat runt texten med dien kvar
vilket ger den vita kanten.
 
 
Insidan av kortet med ett blommotiv
från hÄnglar och stÄnglar.
Jag har använt samma spellis fast i större storlekar
till motivet och "fotomattan".
Stämplade ett par swirlar på sidorna.
 
 
 
 Även på baksidans mönsterpapper
har jag använt spellisen.
 
 
Kortet blev lite försenat, men nu har det gått iväg i alla fall!
Hoppas Kina blir glad
och kan förlåta mig att min "pensionärstid" 
rann iväg lite för fort
så hennes kort blev för sent.
 
Hoppas du haft en trevlig helg!
Det har jag!!
I lördags hittade jag ut till Helenes Present och Papper
i Hässelby gård.
En jättetrevlig butik och en go Helene
som bjöd på mycket fina BoBunny-papper bl a!!
Du kommer garanterat att se
en hel del av dem här snart.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: snojbi

Tjusigt

2015-02-08 @ 20:58:47
URL: http://snojbi.blogspot.se
Postat av: Onkis

Åh, vilka färgglada och fina papper du har använt dig av till ditt läckra kort.
Kram!!

2015-02-08 @ 21:50:02
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Sindra

Åh så fint det blev och vilket härligt papper! Kantstansen är också jättefin!
Nu blev jag ännu mer sugen på att åka och shoppa pysselgrejer! ;)
Kram

2015-02-08 @ 22:21:51
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: AnneD

Så oerhört fint papper, så ditt kuvert blev fantastiskt vacker

2015-02-09 @ 01:16:34
Postat av: Maritha

Riktigt läcker framsida verkligen. .... fler dies man måste ha alltså. ;)
Söt stämpel på insidan

Kram kram

2015-02-09 @ 14:58:32
URL: http://marithaskortochscrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Åhhhh! så vackert kuvert och kort du gjort:))Jag gillar också Bo Bunnys papper:)) Jag har två olika sådana Spellbinder die, man kan göra så mycket olika kort med dem:)))Har inte använt dem på ett tag men blev sugen nu när jag såg ditt fina kort:))Gillade även den andra diesen med texten och blomman på:) Du har färglagt blomman så snyggt:))

Idag fick jag hem lite scrapgrejer som jag beställt från Scrap och Ting:) Läckra julpapper från Reprint, alfabets stickers, lite dekorationer och en SMASH Date stamp:)) Så ikväll blir det nog lite pyssel:))

Din tonårsvän kommer garanterat bli super glad:))
Tack för din gulliga kommentar inne hos mig, blev sååå glad:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-02-09 @ 15:20:51
URL: http://marie.haven%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0