25 juli -15 Livet är inte alltid lätt...

....och ibland behöver man känna
att någon ser en 
och tänker lite extra på en.
 
 
En liten hÄngel levererar här Kramar i mängder.
Textstämpeln är från InkyWings.
De fina mönsterpapperen är nog egentligen från en julserie
men passade så bra till mitt redan färglagda motiv.
"Scalloped" dick bli ett genomgående tema också.
 
 
Lite platta blommor ur mina gömmor
med en halvpärla i mitten
och utstansade hjärteswirlar.
 
 
Motivet är färglagt med akvarellfärger
på akvarellpapper och sedan utstansat med en spellbinderdie.
Har använt en Cherry Lynn-die till den vita bakgrunden
och samma die för att få scallopedkanter
på det randiga mönsterpapperet.
 
 
Kortets insida med en stämpel jag gillar.
Har köpt den på fb och vet inte fabrikat -
hjälp mig gärna, om du vet!
Jag satte en rosa blomma bakom hörnet på skrivrutan
precis som bakom mönsterpapperet på framdidan.
 
 
Baksidan......
 
 
.....kuvertet (som inte blev s å  kul idag)...
 
 
....och kortet med sitt kuvert.
Hoppas min scrapvän kände mina varma tankar
och kramar i sina svåra stunder!
 
Lovade visst 80-årskortet igår
men det får bli en annan dag.
Börjar visst bli lite glömsk ;-)
 
Vi har haft en härlig dag idag
men nu lovar smhi massor med regn 
med början ikväll och natt.
Hoppas vi inte flyter bort!!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ..lika välgjort o snyggt som vanligt💕 kuvertet tycktehagvar jättefint ju!! Passade spåra till kirtet😄kramp tack för att du visar🌸cicci

2015-07-26 @ 02:47:07
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååå fint krya på dig kort:) Söt hÄnglastämpel som du färglagt jätte fint. Snyggt med alla olika papper och dies:))Fin textstämpel på insidan och kuvertet blev visst snyggt;))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-05 @ 23:09:40
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0