14 mars -15 Matildas namnsdagskort...

Vi brukar skoja i familjen 
om att föräldrarna inte läste almanackan
när Matilda fick sina namn.
Bara en dag emellan Viktoria och Matilda!!
 
 
Eftersom Matilda ofta är en tjej med glitter och glamour
letade jag fram lite glittrande papper 
och dekor ur mina gömmor.
 
Som kontrast till det ROSA Viktoriakortet
blev det ett grönturkos kort idag.
 
 
Insidan med silver och vitt.
Oj så fotot blänker!!
Har köpt en dagsljuslampa för fotografering
när det inte är dagsljus nog
och håller på att experimentera den.
Jätteljus!!!
 
 
Här gick det lite bättre ;-)
Gillar den här dien - alla olika storlekar!!
 
Nu är jag på väg till fjälls
men bara lugn!!! Jag har datorn med mig
och kommer att blogga kvarvarande vita kort,
kort från lördagsträffen
+
julkorten ända fram till nu!!
(och för fjällveckorna också)
Sen kan det ju bli lite fjällfoton också ;-)
Häng på!!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett jättevackert namnsdagkort:))vackra papper och färger, gillade silverpappret ihop med det turkosa:)
Ganska kul grej med namnsdagarna, de kollade nog inte innan;))

Ska bli spännande att få se lite bilder uppe från fjällen:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-14 @ 11:17:56
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Matildas kort är så glittrande fint! Står på köksbordet och förgyller vår vardag nu. Ha det så skönt i fjällen, få lite sol på näsan åt mig med ;)
Puss <3

2015-03-15 @ 09:37:47
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0