10 maj -15 Pippi i det blå....

Ingen har väl missat att jag gillar fåglar ;-)
En av Karin Zanders söta pippin
finns på mitt kort idag:
 
 
Hittade ett underbart turkos papper
från Bo Bunny,
som också var ett perfekt kuvertpapper.
Har använt Wink of Stella Clear på bladswirlen.
 
 
Kortets insida med en lämplig stämpel.
 
 
Baksidan.
 
 
Kuvertet - visst blev det snyggt?
 
 
Kortet och kuvertet.
 
Hoppas du också haft en härlig söndag!
Jag har p g a regnet fått mig en lång och skön promenad.
Såå lycklig! Pollenfri luft! Lätt att andas!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh sicket urgulligt kort du gjort!!! Underbara färger! :)

Kraaaaam

Marithaskortochscrap.blogspot.se

2015-05-10 @ 22:11:34
Postat av: ciccipysselpenna.blogg.se

Så fint kortet och kuvertet var😄här i Småland öste det ner oxå idag...men skönt om man Ör allergisk som du skrev😄 kram cicci

2015-05-11 @ 01:51:33
URL: http://ciccipysselpenna.blogg.se/
Postat av: Anneli Mellstrand

Underbart kort ..............

2015-05-11 @ 03:30:02
Postat av: Åsa

Underbart fint!

2015-05-11 @ 12:10:16
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: bili

Snyggt pippikort, fin kant på de vita pappren. Dies från Cherry Lynn antar jag. Har också någon form av dom jag också, tycker den kanten är så snygg. Turkosa pappret gillar jag också. Undrar var du köpt det någonstans eller hade du det hemma kanske?
Hade några hemma tidigare, men nu är dom slut. Ha det så bra.kramar bibbi

2015-05-11 @ 18:58:07
Postat av: Evas pyssel

Så rolig fågel. Och jag gillar verkligen lite annorlunda motiv. Och sådana som kan passa alla. Härliga färger också.Skönt för dig att det regnar så du mår bra. Vi har haft sol idag men väldans blåsigt.
Ha det gott. Kram Eva

2015-05-11 @ 21:36:54
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Nu var det ju ett tag sedan jag var inne och kikade hos dig. Tiden bara flyger iväg, allt tar nu dubbelt så lång tid att göra pga knät:(
Såååå underbart vackert kort du gjort, me like:)))))
Den pipppin är sååå söt, och du har färglagt den såååå fint:)) Gillade dina val av färger:)Visst är den fin den textstämpeln på insidan, jag har den oxå:)Snygg kantstans, me like:)) och kuvertet blev oxå så fint, som vanligt:))
Skönt för dig att du kan vara ute och njuta utan att få besvär:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-05-18 @ 22:56:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0