8 maj -15 Sköna maj välkommen....

På Fristadsträffen fick jag förmånen
att bl a dela bord med rara Ciza "Pysseldags",
som också hade sin butik med sig
med massor av läckra gummistämplar.
 
Jag tycker ju att det är enklare
att shoppa "hands on" än via nätet,
där jag har svårare att både navigera
och t ex se storlekar och färger.
 
 
Cizas stämplar finns ju också som digisar
men det är lite lättare att stämpla
på t ex en liten mönstrad spillbit
med en gummistämpel!
Här ett riktigt vårligt kort!
 
 
På insidan satte jag en urklippt bit av "kuvertpapperet"
i ena kanten.
Blommorna är utstansade ur framsidans mönsterpapper.
 
 
En enkel baksida....
 
 
...och ett ljuvt rosa kuvert.
 
 
Voila!! Kort och kuvert....
Det sniglade iväg med snigelposten härom dagen.
Hoppas det nått min vän!!
 
Underbart solig dag 
utanför mina otvättade fönster.
Fönstertvätt är en pollenstinn aktivitet
och lämpar sig ju inte heller
för pollenfriare regnvädersdagar ;-)
Får alltså vänta till "bättre tider"!
 
Njut av sol och värme medan det går!
Tusen tack för rara kommentarer både här och på fb,
gillatryck och anonyma besök!
Kramar till er alla!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Vackert vårkort :) Håller med dej, gummistämplar är lättare att använda, på t ex mönsterpapper eller spillbitar ; Trevlig helg /kram bibbi

2015-05-08 @ 13:15:05
Postat av: Onkis

Vilket vackert kort, härliga färger och va roligt med lite nya stämplar.
Kram!

2015-05-08 @ 14:05:10
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Sååååå vackert vårkort du gjort med en så fin textstämpel:) Jag älskar Maj månad när allt börjar spricka ut och lökar och vårblommor står i blom:)))
Visst är det tusen gånger bättre att shoppa "hands on" Fast visst är det bra att nätet finns!
Här behövs det oxå putsas fönster;)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-05-09 @ 21:39:59
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0