12 november -15 Ett blommigt tack.....

.........skickade jag till en go scrapvän
som skickat en gullig RAK.
 
Kom ju på härom veckan
att jag kunde göra kuvert
av 21x21 cm papper till 10x15 cm kort.
Det gav nya möjligheter.
 
 
Hos rara Zornitsa på Scrapparazzi
hittade jag för ett tag sen
ett härligt ""akvarellmönstrat" block.
Kolla vilket fint kuvert det blev!
 
 
Prickiga och blommiga papper i skön blandning
fanns i blocket.
Jag lät mönstren tala
och dekorerade sparsamt.
Tack är utstansat med en die
från Mandys (Engströms eget märke)
 
 
Insidan är idag privat
och baksidan skäligen enkel.
 
 
Kort med tillhörande kuvert
får som vanligt avsluta.
 
Det blev lite snabbbloggat idag
för snart går tåget hem till Gävle!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zora

Underbart kort med matchande kuvert.

2015-11-12 @ 16:44:56
URL: http://lofquisten.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Kuvertet och kortet blev såååå läckert med de färgerna:))Gillade den Tack dien:))Kul att du har kommit på att göra en annan storlek på kuverten:)
Din scrapvän kommer garanterat att bli så glad för kortet:)

Ha nu en skön och fin helg:)
Kramizar Marie

2015-11-13 @ 12:40:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0