14 november -15 Försenat......

Ibland kommer livet emellan
trots att man planerat ganska väl.
Då är det bra att ha nån att skylla på,
t ex brevbäraren......
Fast ibland är det ju orättvist!!
 
 
Försökte göra ett ganska enkelt kort
till ett födelsedagsbarn
samma dag som jag skulle åka till Stockholm sist.
Allt möjligt strulade
och dessutom ringde telefonen i ett,
så jag fick lämna ett ofärdigt kort på skrivbordet
och rusa ner till tåget i sista minuten.
 
Papperen har jag fått i en scraptidning  
- ovanligt fina för att vara såna papper!!
Letade i blomhögarna efter nåt som matchade.
Gröna organzaband i st f blad
och lite gröna rhinestones.
Kantstansen är från ek-sucess
liksom den snygga konkava hörnstansen,
en ny favorit!
 
Grattis är utstansat med en die från Mandys.
 
 
 
Den här stämpeln passade bra tyckte jag
när jag - för sent - gjorde klart kortet
när jag kom hem igen.
Skönt att ha nåt att skylla på ;-)
(Fast jag tog allt på mig skulden i den skrivna texten!)
Grattisstämpeln är av Åsas design.
Textstämpeln är från K-design.
 
 
En enkel baksida (skevt fotad - förlåt!)
 
 
Det blev ett blommigt kuvert idag.
 
 
Kort och kuvert, som vanligt!
Hoppas födelsedagsbarnet fått kortet nu.
Bättre sent än aldrig!!
 
Ha nu en skön helg!
Jag fortsätter röja i kortmakeriet.
Imorgon kommer Åsa och ska hålla mig sällskap där
med lite färgläggning
medan min Kjell och hennes Magnus
njuter James Bond på bio.
Då måste jag vara så färdig att hon får plats ;-)
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Charlotta / La Vikinga

Jättefint kort och fina färger på papperet!!

2015-11-14 @ 21:43:33
URL: http://lavikingascrapp.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Lika fint,som allt du gör! Kramar

2015-11-15 @ 13:32:57
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så fint kort. Jätte vackra papper, me like:))Blomman fick du sååå snygg:))Textstämpeln på insidan
tyckte jag var lite kul;) Ibland hinner man ju inte göra korten i tid.
Kuvertet blev jätte tjusigt, som vanligt:))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-15 @ 19:51:43
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0