23 november -15 Crazy birds, fast inte Timpans....

.....utan Kajsans, som jag älskar!
 
 
De ser ju ut som om de sjunger julsånger
tycker jag.
Fick en massa fina utstansade noter
av goa Marie och några fick vara med här.
 
 
Som ni ser monterar jag
de olika lagren med distanskuddar.
 
 
Insidan med mönsterpapperets båda sidor
och en fin God Jul-stämpel
som Åsa hittat åt mig.
Tycker den är jättesnygg!!
 
 
Baksidan.....
 
 
....kuvertet och....
 
 
....till slut kortet med sitt kuvert.
 
Idag vaknade vi till -10 och blå himmel.
Sen kom solen.
Härligt krispigt i luften och en jätteskön promenad
fick vi i solskenet.
Det gäller att klä sig varmt!
Njuter såå av att få vara ute i dagsljus!!
Det gick inte så här års när jag jobbade ;-)
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Läckert julkort du gjort, me like:) De fåglarna är ju såååå söta och du har färglagt dem så fint:))
Och visst sjunger de julsånger;) Så fint det blev med de olika noterna, de är så användbara:) Om du vill ha fler, bara "hojta" till;)
Härliga papper och vimpeln gillade jag:)
Kuvertet blev så läckert med alla sina krumelurer:)

Idag har vi så tråkigt väder med regn och blåst:(
Jag har gjort ett nytt inlägg idag på min blogg, så välkommen in och kika om du har lust;)

Må nu så gott
Kramizar Marie

2015-11-24 @ 15:23:47
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0