23 oktober -15 Ibland blir det lite knasigt.....

.....när man ju är så kuverttokig som jag.
Så här blev dagens kuvert:
 
 
Inte så symetriskt precis, men men....
"alla ska väl få vara med"
även om man inte är perfekt!!
 
 
På adressidan ser det ut så här.
Det blev ju ganska snyggt ;-)
 
 
Kortet är ett pussel av bitar
som blev kvar av detta
och ett föregående pelargonkort
med de fina Primapapperen.
Dekorerade med vita diecuts,
daisies och rosenknoppar.
 
 
Den söta hÄngeln med stickkorgen
är färglagd med Distress Markers.
Sen stansade jag ut motivet med en Spellbinder
liksom den blå cardstocken
som sticker ut bakom.
Den har jag sen glittrat med Wink of Stella Clear. 
 
 
Insidan på kortet fick idag en enkel dekor.
Lämplig text ska jag stämpla dit
när jag vet vem som ska ha kortet.
 
 
Kortets baksida och.....
 
 
....kortet med sitt knasiga kuvert.
Matchar gör det i alla fall ;-)
 
Vilken härlig höst vi har!!
Solen skiner idag igen!!
Vi fick ett försiktigt duggregn igår kväll
men annars har det inte 
regnat här på flera veckor....
 
Idag ska jag packa
inför Fristadsträffen imorgon.
Längtar såå - ska bli så roligt att träffa
så många andra glada scrappande vänner 
- både såna jag redan känner
och nya som jag är säker på att få!!
Vi ses - där eller här!
Lovar visa vad jag gjort på träffen.
(Det kanske inte blir så mycket 
- brukar bli mest prat och skratt!)
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Superläckert kuvert, me like:))Kortet blev också superfint med den söta hÄngeln som du färglagt så snyggt. Läckra dies och blommor:))Det där pelargon pappret var verkligen supersnyggt!
Du är såååå duktig:)

Ha det superbra på träffen:))
Kramizar Marie

2015-10-23 @ 18:49:16
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Sindra

Ett underbart kort som vanligt! Så fina kort du gör av spillbitar! Min hög av spillbitar bara växer och växer. Jag är urdålig på att använda dem. Kuvertet blev fint det också tycker jag.
Ha det riktigt skoj på Fristadsträffen!
Kram!
Marianne

2015-10-24 @ 19:40:21
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0