22 april -16 Massor av änglar....

... och en hÄngel på dagens julkort.
 
 
I min spillpapperslåda fanns en bit papper
med en massa små änglar på.
Hittade ett "kuvertpapper" som passade bra i färg
och ett spillpapper till.
 
 
Valde en hÄngel till de andra änglarna.
Som vanligt färglade jag med Distress Markers
och vattenpensel.
Jag har också "glittrat" med Wink of Stella Clear
på vingar, pälskant på luvan och ärmuppviken
och Gelly Roll clear star på de små hjärtana och håret.
 
 
Julpoststämpeln är Åsas - du hittar den HÄR.
Den passar precis i en 1" cirkelpunch
och den scalloped kanten är stansad med en 1 1/4".
Snöstjärnorna är stansade med en Martha Stewart-punch
som heter glacial snowflake.
Snöstjärneband och bling ur mina gömmor.
 
 
 Kortets insida med God Jul-stämpel från Vilda.
Hörnen har jag stansat med en hörnpunch från ek-siccess,
med konkavt hörn - en ny favorit!
 
 
Kortets baksida och...
 
 
 ......kuvertet.
Visst blev det jättefint!
Papperet är från Kaisercraft: Reminiscing, Treasure.
 
 
Kortet och kuvertet visar jag sist som vanligt.
Visst är hon söt hÄngeln!?!
Saknar Maries stämplar såå mycket!
 
Ja, så är det helg igen - så härligt!!
Har fått lov att få hjälp av Mickan och Eric
i trädgården imorgon - så snällt!
Det sparar min rygg och så får jag ju sällskap - mysigt!!
Ha nu en skön helg!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Supervackert julkort med underbara papper. Visst är hon söt den lilla hÄnglan och du har färglagt den sååå snyggt:)Läckert med alla stjärnorna och kuvertet blev jätte snyggt:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-04-23 @ 14:42:47
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0