6 augusti -16 En älsklingshÄngel....

...är på dagens kort här i bloggen.
 
 
Älskar de här gamla hÄnglarna!!
Ja, de flesta är ju "gamla" vid det här laget
men de äldsta är ju lite mer "ålderslösa"
och det gillar jag särskilt!
Har färglagt henne med Distress Markers och vattenpensel.
Hud: Tattered Rose
Mössa och Klänning: Broken China
Blus: Antique Linen
Blomma: Spun Sugar och Worn Lipstick
Blad o stjälk: Moved Lawn
Skor: Pumic Stone
Strumpor: lite Spun Sugar
Skuggan runt: Wethered Wood
Änglavingarna har jag glittrat med Wink of Stella
men det syns inte så bra på foton.
Stickles Platinum runt kanten på det utstansade motivet.
 
 
Det här härliga "kuvertpapperet"
kommer från Blue Fern Studios, heter Adorn
och jag har ingen aning om var jag hittat det.
Det är sorgligt, för jag hade gärna haft ett till ;-)
Perfekt för en kuvertnörd!!
 
 
Det fanns också m y c k e t mönster kvar
att garnera kortet med.
Använde också den härliga fjärilsdien
som jag köpt på fb i sommar.
 
 
Ville inte dölja det fina blommönstret
men dekorationer
så jag satte bara ett Grattis där.
Stansade två och klistrade på varann
för att få den lite tjockare.
Dien är från Gummiapan.
 
 
Blommorna satte jag i det "blomlösa" hörnet på papperet.
 
 
Till kortets insida stansade jag också
med fjärilsstansen i "skrivrutan".
Lite blommor på mönsterpapperet
fanns kvar att dekorera med här också..... 
 
 
... och till och med här på baksidan.
 
 
Jag gjorde det här kortet igår
när Åsa var här och så kom också 
Monika, hennes "låtsassyster" och Monikas lilla Maja,
alla ivriga pysslare och scrappare.
Vilken scrapfest det blev här i Björkebo!!
 
Ha det gott!
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0