14 februari -16 Alla hjärtans dag....

....är det ju idag
och naturligtvis har mina nära och kära
fått Valentinkort.
Ett par har ni redan sett
och här är ytterligare ett:
 
 
Jag ville så gärna använda resten
av det ljuvliga Inkido-papperet jag använde
till det Alla <3 dag-kort jag bloggade 4 februari.
Det räckte till mittbiten på det här kortet.
Stansade överkanten med en kantstans från ICA MAXI.
Hjärtat är stämplat och utstansat
med die och stämpel som följde med en scraptidning.
Sen satte jag det med distanskuddar
på samma lite glittrande cardstock
som jag använde i kortbasen
och klippte ut ett lite större hjärta.
"love" är stansat med en die hos Åsa
(vet tyvärr inte fabrikat)
Den lilla poststämpeln är från Åsa.
Hjärtat på tråd har jag fått av en scrapvän.
Gjorde en blomdekor av blommor, knoppar och pärlspröt
ur mina gömmor.
 
 
 
Kortets insida.
 
 
Baksidan med samma hjärtekant
som på framsidan.
 
Nåt kuvert blev det inte till det här kortet
som inte behövde skickas
(och papperet räckte definitivt inte ;-)  )
 
En härlig dag har vi haft
med skön promenad i den "nysnöade" naturen.
Gofika hos Åsa och
middag hos oss med hela hemmavarande familjen
(vi saknade tyvärr två)
 
Igår hade vi scrapträff i Åsas lokal.
( glada tjejer från Gävle, Uppland och Dalarna
träffdes den här gången.
Mysigt som vanligt!!
 
Hoppas du haft en fin helg!
Hjärtekram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0