26 februari -16 Biltema i Bollnäs....

Biltema bygger ett jättestort "gubbdagis"
i Bollnäs, men det är ju också
mycket användbart för oss scrappare ;-)
Saxar, dubbelhäftsnde tejp och distanskuddar,
papper och plastmappar och -kuvert
är några av de saket jag brukar "fynda" där.
 
Inför Bollnästräffen imorgon
fick vi en "förutmaning"
att göra något alster med "biltema"
och lägga upp i tråden
samt ta med imorgon till träffen.
Här är mitt bidrag:
 
 
Det blev förstås ett kort - jag är ju i första hand kortmakare ;-)
Hittade några användbara tags
och en 10-i-topp-lista i mina gömmor
och så en bil förstås!!
 
 
Skrev in några favos i listan.
 
 
Här är hörnet med tagsen.
 
 
Ett kuvert blev det också förstås!
 
 
Insidan....
 
 
....baksidan och...
 
 
.... kortet och kuvertet.
 Kolla frimärket!! ;-)
 
Nu ska jag gå och packa färdigt inför morgondagen.
Ska bli jättekul!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Det här kortet var riktigt läckert:) Perfekt till en man:)Snygga papper och kantstansen var så fin:)
Gillade kuvertet jätte mycket och läckert med frimärket:)

Ha nu en jätte bra scrapträff:))
Kramizar Marie

2016-02-26 @ 23:09:55
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0