20 januari -16 Kort till en 8-åring....

Maja fyller 8 år idag
och posten fungerade alldeles utmärkt
och levererade kortet till henne
från ena dan till den andra!!
Ingen snigelpost här inte!!
 
 
Det fick bli en riktigt "glassig" färgkombo idag.
Motivet hittade jag i min spillpapperslåda.
Blommor, spets, swirls och bling
trodde jag passade en liten prinsessa.
 
 
Insidan. Det står MAJA med de runda
chipboardbokstäverna.
Syns dåligt på fotot för de blänker ;-)
 
 
Baksidan.....
 
 
....kuvertet och....
 
...kort och kuvert.
Jag vet att Maja var nöjd med sitt kort
och det pysselmaterial som också fanns i kuvertet,
och det var ju det som var meningen.
 
Tack för alla rara kommentarer och "gilla" för min tag igår!
Jag blev så glad och överväldigad!
Ha det gott!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilken härlig färgkombination till lilla Maja:)
Den ovala diesen gillar jag. Superfin!
Och insidan blev så fin också, läckra chipboardbokstäver:)Gulligt kuvert också:)
Förstår att hon blev glad:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-01-22 @ 21:17:38
URL: http://mariespysselsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0