16 juni -16 Spillpapperskort i Helihakbloggen ....

Idag är det bloggtorsdag för mig hos Helihak igen.
Jag gästar ju där över sommaren.
Förra veckans kort där
i så härliga sommarfärger av BoBunny-papper
gav en del inspiration
och en del "spillpapper"
så idag har jag använt detta:
 
 
Många bilder på kortet, kuvertet 
och information om hur jag gjort och vad jag använt
finns förstås i Helihakbloggen!
Välkommen in i den!
http://helihakblogg.blogspot.se/2016/06/bee-happy-spillpapperskort-med-hexagoner.html
 
Hope you will "bee happy"!
Drar nu "åt Hälsingland" - men här är jag alltid hemma!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Super läckert kort med alla hexagoner:)Härliga papper:)

Ha det nu så bra i Björkebo:)
Kramizar Marie

2016-06-17 @ 16:49:33
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Lise-lotte

Du har inspirerat mig att använda spillpapper ;) Så jag har också köpt hexagoner nu från Spellbinders. Ska bli kul att använda.

2016-06-20 @ 06:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0