12 maj - 16 Gammal hÄngel med hjärtan...

....finns på dagens julkort.
 
 
Detta är en av mina absoluta favoriter.
Jag har färglagt med Distress Markers som vanligt.
Den här färgla jag för länge sen
utan att ha valt mönsterpapper först.
Det är ovanligt för mig
och blir lite svårt.
 
 
Gjorde det här kortet hos Åsa i lördags
så jag hade tillgång till hennes spillpapper också - härligt!!
Det dovturkos papperet
med järneksmönstret tyckte jag
passade till hÄngelns färger.
Det kommer ur mina egna pappershögar
och kommer från Reprint: Home for Christmas.
Det rösa prickiga papperet,
stjärnorna och kakservetten fanns hos Åsa.
 
 
Den fina texten på vimpeln kommer från Momas
som tyvärr lagt ner.
Snöstjärnorna stansade jag med Åsas stans
från Martha Stewart.
Den konkava hörnstansen är från ek success.
 
 
Kortets insida med den fina stämpeln från Janedesign.
 
 
Baksidan.....
 
 
......kuvertet och ......
 
 
.... kortet och kuvertet till sist.
Härligt att scrappa tillsammans
och så roligt när alla kan hjälpas åt.
Det händer alltid på våra träffar
att vi hjälper varann med material,
tips och glada tillrop.
Älskar vårt scrapgäng!!!
 
Hoppas du också har goa scrapkompisar
att mysa tillsammans med!
Tack till er som ger er tid att lämna en rad här!
Det gör mig jätteglad!!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Strömberg

Mysigt kort och den hÄnglan kan vara den finaste av dom alla.

2016-05-12 @ 20:17:39
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Jättefint kort med fina detaljer, älskade hÄngeln och fina texten från Momas. Kul att du åkte ner och var med oss på lillträffen.

2016-05-12 @ 21:20:12
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så vackert julkort, me like:) vackra papper och den söta hÄngla stämpeln har du färglagt så fint, som vanligt:)Läckert med vimpeln:) Fin textstämpel på insidan och kuvertet blev jättesnyggt:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-05-16 @ 14:32:24
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0