20 november -16 Mera scrapgodis....

..... som kommit till mig
har jag använt till dagens kort.
 
 
Det underbara spetsmönstret av snöstjärnor
har jag klappat på länge
och funderat över var det 
skulle komma till sin rätt bäst.
Nu testade jag med det här papperet.
Stansade överkanten med en
Martha Stewart-stans med stjärnor.
De fina hjärtana har jag glittrat med 
Wink of Stella Clear.
Några rhinestones fick fullborda framsidan.
 
 
Idag fick jag klara mig helt utan distanskuddar!!
Det funkade ju inte alls med 
de här ljuvligt skira diecutsen!
 
 
Insidan med samma mönsterpapper
(från ett gammalt Panduroblock)
en härlig julstämpel från Reprint
och mina älsklingssnöstjärnor
(Glacial Snowflakes från Martha Stewart)
och bling.
 
 
Baksidan och....
 
 
.... kortet - idag med ett köpekuvert
eftersom jag inte tycker
att det här mönsterpapperet 
tillför nåt till ett kuvert.
 
Tusen tack till er som bidragit till det här kortet!!
Jag  vet att ni hälsar på mig här
och jag hoppas ni förstår hur glad jag blir
över de fina scrapgodisar
som dimper ner  lådan,
även om godiset
inte alltid resulterar i kort på studs ;-)
 
Ha en skön söndagskväll
och en ny härlig vecka
full av nya möjligheter!
KRAM!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Du är en magiker, Allt blir att glimma likt guld, inga undantag.

Kraaam

2016-11-21 @ 09:08:42
Postat av: Yvonne

Den är supefin . Vilken härlig julgrattis stämpel . Verkligen ett wow kort. 💗💗💗☺

2016-11-21 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0