25 november -16 Hjärtlig julhälsning...

.... blev det idag.
 
 
Dien är ut ett set från Sizzix.
Gillar att det går att trä ett band igenom.
Cirkeln och den scalloped bakom
är stansade med dies från Cherry Lynn.
De har set med olika former
i flera storlekar som passar ihop.
De största är till ett 15x15 cm-kort.
Mönsterpapper ur ett gammalt julblock från Panduro.
Har bestämt mig för att göra slut på dem
som du kanske förstått ;-)
Som vanligt har jag förstås stansat ut cirkeln
ur det röda papper som syns bakom
mönsterpapperet med text. 
(Vilket ju gör att papperen räcker ännu längre ;-). )
 
 
Har monterat med distanskuddar som vanligt,
särskilt tjocka under hjärtat.
Glittrade med Stickles Star Dust
runt mönsteroapperscirkeln
och på hjärtats yttersta små spetsar.
Det fick räcka som dekor idag.
 
 
Insidan fick också gå i cirkelns tecken
men jag kunde ju inte låta bli
att sätta dit ett litet rött hjärta också ;-)
Visst är God Jul-stämpeln fin!?!
Tyvärr har jag glömt fabrikatet :(
 
 
Enkel baksida.
 
 
Kortet med ett rött köpekuvert.
Passade på när Panduro hade REA
efter jul för nåt år sen
och hamstrade både röda kuvert
och kortstommar - så praktiskt!!
 
Nu ska jag packa bilen och ratta norrut.
Det snöar lite smått
så det gäller att ta det lilla lugna!
Hoppas mina medtrafikanter gör sammalunda!!
 
Ha det gott, var rädda om varann och NJUT!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Du är som en liten tomteverkstad, kort på kort produceras!

//Ann-Marie -<--@

2016-11-26 @ 00:05:08
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Men så vackert hjärtekort, me like:) Det hjärtat tror jag inte jag sett tidigare, jätte fint:))Det blev så fint med bandet också. Textstämpeln var jätte fin:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-11-27 @ 15:27:50
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0