26 oktober -16 Jul, jul, jul....

En bit prickigt papper
gav inspiration till detta kort.
 
 
Hittade en bild i mina gömmor
som jag tyckte passade.
Några julstjärnor stansade och embossade
i två steg med punchar från Floral Punch.
Konkav hörnstans använder jag ofta
eftersom jag tycker att den lyfter kortet.
 
 
Kortets insida med spillpappersdekor
och en God Jul-stämpel
ur ett set Clear Stamps från Panduro....
 
 
...och baksidan med det lilla som finns kvar av pappersspillet.
 
 
 
Avslutar med en bild av kortet där du ser
att jag som vanligt använt distanskuddar.
Jag har också vikt bladen
med hjälp av min pincett.
Gelly Roll Clear Star har jag använt
runt mönsterpapperet och som ådring i bladen.
 
Jag är fortfarande febrig och trött
men taggtråden i halsen har jag i alla fall
lyckats spotta ut ;-)
 
På återseende!!
Kram!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fiiiint och härligt med grönt❤️ Fortsätt att krya på dig!! Kram Anna ❤️

2016-10-26 @ 20:48:22
URL: http://urascrap.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Stiligt julkort i härliga papper. Motivet gillade jag, så vackert:) God Jul stämpeln på insidan var också fin.

Krya på dig
Kramizar Marie

2016-10-27 @ 22:29:35
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0