13 september -16 Musik, musik, musik....

..... finns det gott om i min släkt
och bland mina vänner.
En kusin fyller snart år
så jag kikade i min "musikmapp" och musiklåda
efter lämpliga papper och dies.
 
 
Ett "septemberkort" i höstfärger blev det.
Mörkgrön cardstock som kortstomme
och utstansade notsystem och "happy".
Använde ett mönsterpapper med noter
och ett lite mustigare i grönt och orange.
Blommor i "höstfärger" plockade jag ur min blomsamling.
 
 
Lite olika lager
med distanskuddar emellan,
det är nog min melodi!
 
 
Insidan.
 
 
Baksidan.
 
 
Det läckra kuvertet - love it!!
 
 
Ja, här är kortet och kuvertet som vanligt!
 
Har varit i Stockholm några dar
så nu har jag riktig scrapabstinens!
Imorgon ska det bli både kortmakarbord
och trädgårdspyssel - mysigt!!
 
Ha nu så gott!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så härligt höstligt grattiskort:)Läckra dies och fina papper. Kuvertet är som vanligt jätte snyggt:)

Må så gott
Kramizar Marie

2016-09-13 @ 22:10:37
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Så himla läckert!!!

2016-09-13 @ 23:25:48
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Pysselsandra

Hej vilket underbart fint kort och lika så det underbara kuvertet! Vart har du fått tag på den fina notdiese? Den är verkligen jätte fin och passar bra till kortet.

Ha det så bra kramar från mig!

Svar: Har köpt notdien på en scraploppis - sånt gillar jag!! Tyvärr vet jag inte fabrikat - den är mörkgrön, om det är till nån hjälp ;-) Tack för rara kommentarer, det gläder mig verkligen!! Kram!
MormorMargareta

2016-09-14 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0