19 september -16 Höstkramar....

... vill jag gärna skicka
till en vän som jag tror behöver det
extra mycket just nu!
 
 
Köpte en scraptidning i veckan
och där fanns bl a den här söta rävstämpeln.
Tyckte den passade på höstkortet
tillsammans med en massa höstlöv
och några "rönnbär".
 
 
Byggt lager på lager.
Åsas fina runda vänstämpel finns HÄR
om du skulle vilja ha en egen.
 
 
Insidan pryds bl a av en alldeles äkta fyrklöver!!
Hoppas den ger tur till min vän
som jag tycker skulle behöv det!
 
 
Baksidan fick också dekor
av fina löv som jag köpt av en scrapkompis på fb.
Läckert med texten på löven tycker jag.
 
 
Höstgult kuvert med snyggt ljusare kant på fliken.
 
 
Avslutar med kort och kuvert, som vanligt.
 
Kryper vidare i trädgården, rensar och sätter lökar 
för härlig blomning i vår.
Tänk vilken september vi har!!
Idag hade vi +20 i skuggan 
så jag har jobbat i shorts och T-shirt.
Tror jag måste bjuda på lite bilder från
mina "vandrande rabatter" imorgon!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Strömberg

Så underbart kort, älskar höstfärgerna. Lyckoklövern hjälper nog till!

2016-09-20 @ 07:44:36
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0