6 september -16 Jul igen.....

Jag har haft lite paus i julkorteriet ett tag
men nu är jag på G igen:
 
 
En av Helihaks underbara gamla bilder
gav mig inspiration.
Mönsterpapper från Bo Bunny
och ett "notblad" från ett gammalt Maja-papper.
 
 
Visst är hon alldeles underbar
den lilla madonnan!
 
 
Har använt en fin hörnstans från Panduro
som håller fast motivet i "fotomattan".
En snöstjärnecharm, utstansade snöstjärnor
och en massa bling fick också vara med.
 
 
Lager på lager med distanskuddar emellan.
Texten är en gammal digistämpel från Momas.
 
 
Insidan.....
 
.....baksidan och....
 
 
....kuvertet.
Såå läckert papper!!
 
 
Ja, det var allt för mig idag.
Avslutar förstås med kort och kuvert som vanligt.
 
Ikväll blir det hundpromenad med min vän Lotta
och hennes Labrador Hugo.
Härligt att vara hemma i Gävle igen!
 
Ha det gott och var rädda om varann!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

Hej vilket fantastiskt fint julkort. Fint med det mörkblåa passade så bra till motivet. Ha en bra dag kramar från mig!

2016-09-08 @ 10:01:03
Postat av: Johanna "pojjo"

Åh vilka fina kort du gjort :) kul du kommit i gång med julkortet.. de har även jag :)
Jisses vad jag längtar till Ludvika.. ska bli så kul träffas. Jag är den korta,tjocka, blonda tjejen *ler* Så du lär känna igen mig ;)
kram

2016-09-11 @ 12:55:14
URL: http://pojjos.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå vackert julkort:)Bilden var verkligen fin och jag tokgillar pappret från Bo Bunny:)Jag måste verkligen ta tag i att börja med julkorten!

Må så gott
Kramizar Marie

2016-09-13 @ 21:56:33
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0