29 april -17 Lazy days.....

..... kan en påskhare behöva,
så här efter påskbestyren.
Kanske andra också behöver lite vila!?
 
 
När jag var sjuk i våras
fick jag några fina uppmuntransdigisar
av goa Petra på Målat av SkaparKällarn,
bl a denna sköna.
Nu passade den så bra!!
Lite vårligt grönt plockade jag fram
och blommor inspirerad av
de engelska blommande trädgårdarna.
 
 
 
Den fina blommande kanten
är stansad med en kantstans från ek-success.
"Vårkramar" kommer från InkyWings.
 
 
Insidan fick en fin vänskapsstämpel från Reprint
och platta blommor
samt ett par vimplar stansade ur kuvertpapperet
(precis som vimplarna under textstämplarna
på framsidan).
 
 
Kuvertet är i ett Panduropapper,
härligt vårgrönt med stora prickar.
 
 
 Baksidan fick också blomkant
på mönsterpapperet.
 
 
Ja här ser du då till sist kortet
med sitt kuvert.
Längtar efter lite mer vårvärme här.
I London och Tetbury, där vi varit
blommade det så vackert,
och nästan alla träd hade slagit ut,
men det blåste snålt
och var inte mycket varmare än här hemma.
Nu spås vi få lite varmare i maj.
Man kan ju alltid hoppas!!
 
Imorgon kommer Åsa
och vi ska ha en egen liten scrapträff
och kanske prova något av det scrapgodis
jag fick med mig hem från England.
Det ska bli så kul!!
 
Hoppas du har det bra där du är!
Var rädd om dig och dina nära och kära!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla gulligt ! Härliga vårfärger ! Kram Ulla

2017-04-30 @ 10:21:53
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så läckert kort med en så söt stämpel:) Vackra papper, dies och dekorationer:) Insidan blev sååå fin med den vackra texten. Kuvertet med de stora cirklarna blev super läckert:))
Här har värmen äntligen kommit:))))) men det är fortfarande minus grader på nätterna.

Må så gott
Kramizar Marie

2017-05-03 @ 11:16:10
URL: http://marie.haven%40hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0