10 augusti -17 Jul igen...i augusti....

Håller ut med "ett julkort i veckan".
Här ett för den här veckan:
 
 
Ett ganska "hysteriskt" papper,
som jag försökte matcha med ljuva änglar
och guldpapper.
 
 
Guldpapperet längst bak är stansat
med en Cherry Lynn-die
och det bakom motivet med en från Spellbinders.
Alla lager, liksom texten och hjärtat
är monterade med distanskuddar.
 
 
Kuvertet blev ganska "hysteriskt",
eftersom mönstret fick så stort spelrum ;-)
 
 
Insidan blev desto lugnare.
Tog det som blev över av guldpapperet
i kanten och satte en skrivruta
av ritpapper i mitten,
med God Jul i en gammal snirklig stil.
 
 
Baksidan
 
 
 Avslutar som vanligt med kort och kuvert.
 
Nu har vi fått kärt besök av Åsa några dar
och i morgon kommer ett par scrapkompisar
så då blir det en miniträff
här i Björkebo - så mysigt!!
 
Hoppas du också har lite skaparinspiration!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Tänk att jag(?)fick ditt fina kort, här är ett till lika slående vackert. Jag har ditt i hyllan och behöver bara flytta blicken lite till vänster så ser jag ditt ljuvliga kort
Det som får det här kommer känna sej lika utvald som jag gjorde! Änglar och sjö-, näe julstjärnor haha menar jag, hör julen till- jättefint, gång fixar du till de fina korten!

Kram Ann-Marie

Svar: Roligt att du gillade ditt kort! Du är väl värd det min trogna bloggvän! Kram!!
MormorMargareta

2017-08-11 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0