19 augusti -17 Relaxande kotte...

... fick ta plats i solstolen.
Om man stressar mycket
(även med sånt som är roligt)
behöver man sen vila och återhämtning.
Tänk om vi kunde lära oss det!
 
 
Visst ser han ut att ha det gott
den här härliga PennyBlack-kotten!?!
Älskar mina kottestämplar!!
 
 
Var på Sommarscrap i Bollnäs idag
och Åsa hade gjort en Bingobricka till en utmaning
där jag valde raden:
rosa, två mönsterpapper, spets och charm.
 
I Björkebo har vi en hängmatta mellan björkar
och att ligga där och titta 
upp mot himlen mellan björklöven
har alltid varit den totala avkopplingen för mig.
Därför älskar jag särskilt det här Maja-papperet!
 
 
Insidan fick en passande textstämpel.
 
 
Baksidan
 
 
Kuvertet
 
 
Kortet med sitt kuvert får som vanligt avsluta mitt inlägg.
 
Det var så kul att träffa goa scrapvänner idag!
Vi hade så mysigt med mycket gofika,
eftersom många hade "knytit" med kaffebröd
och mycket prat och skratt, som vanligt.
Ganska mycket scrappat blev det också!
Monika och jag hade fixat i ordning
en "spillpappersutmaning" också,
som alla också deltog i.
Lite priser á la "loppis" hade jag också fixat.
 
Hoppas du fått lite inspiration
både till skapande
och vila!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0