5 november -17 Gonallen med stjärna igen....

.... fast lite annorlunda.
 
 
Älskar de här söta nallarna,
som är från Lili of the Valley.
Fortsatte på stjärntemat med en prickig stjärna
ut ett klippark och en tunn utstansad bakom motivet.
Använde Glossy Accent både på den utstansade
och på nallens stjärna.
God Jul är utstansad med en die
från ka-boks
och gullstjärnan på "sigillet"
köpte jag på ett ark med såna stjärnor och hjärtan
i min bokhandel.
 
 
Motivet är färglagt med Distress Markers
och vattenpensel.
Det vita på tomteluvan lade jag 
Wink of Stella White på
och så glittrade jag kanten på den och stjärnan
med Stickles Star Dust.
Jag har använt distanskuddar, som vanligt,
för att montera de olika lagren.
 
 
Insidan med det fina mönsterpapperet
från Bo Bunny.
Den fina julstämpeln är från Reprint, tror jag.
Jag har samlat på mig ett antal genom åren ;-)
Stjärnor här med, förstås!
 
 
Det fina mönsterpapperet,
med sina swirlar, pryder även baksidan....
 
 
... och blev ett helt underbart kuvert,
tycker jag!
 
 
Ja, det var allt för idag,
så jag avslutar med kort och kuvert som vanligt.
 
Har haft en fin dag 
som avslutades med promenad med bästa vännen Lotta
och hennes hund Hugo,
som är lika go som den här nallen!
 
Ha det gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket gulligt julkort med en underbart söt nalle:) Du har färglagt den så fint. Underbara papper, dies och dekorationer. Kuvertet blev som vanligt jätte snyggt:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-12-08 @ 12:46:20
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0